Categories
Close
Menu
Menu
Close
Zoeken...
Search

Brochure 'Consumentgericht produceren, verhoog je rentabiliteit met het Design Thinking proces'

Brochure 'Consumentgericht produceren, verhoog je rentabiliteit met het Design Thinking proces'
Print

Momenteel worden sierteeltproducten veelal op een klassieke manier, via de lange keten, verhandeld. Er is weinig informatiedoorstroming van de consument naar de teler en omgekeerd. Indien je als producent de consument centraal stelt bij de vermarkting van je producten, verhoog je je herkenbaarheid en de slaagkansen van je producten of teelten.


Hoe je dit aanpakt en wat er werkt bij de consument, onderzochten we samen met Boerenbond, AVBS en VLAM in de operationele groep ‘Verhogen weerbaarheid sierteeltbedrijven door verruiming van de afzetperiode en consumentgerichte productie’. We maakten hiervoor gebruik van het Design Thinking proces, een methodiek om op een praktische en creatieve manier nieuwe producten te ontwikkelen.



De resultaten van ons onderzoek, samen met de gebruikte methodes en hoe je hier zelf mee aan de slag kan gaan, bundelden we in de brochure ‘Consumentgericht produceren – Verhoog je rentabiliteit met het Design Thinking proces’.

Comments are only visible to subscribers.